Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snart är snön borta och det är fredag!

Publicerad 2013-04-26 18:29:00 i Familjeliv,

Japp, nu är snart snön borta! På lägdor och i söderlägen är det tomt på snö men i skogen finns en hel del kvar. Jag och Gibbe var ut i skogen och busade lite, men tydligen så var inte kameran och vi riktigt överens. Men skit i det, det är ju fredag! Åsså kommer ju Ida och Myra hem i kväll, kuuuuung!!!
 
Ps När det blir långt mellan mina blogginlägg så beror det på att jag har för ont i ryggen för att orka blogga! Ds
 
I slutet är det inte antalet år i ditt liv som räknas utan mängden
liv i dina år! /Abraham Lincoln
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela