Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Moonlight serenade!

Publicerad 2013-02-22 13:37:00 i Familjeliv, Funderationer!,

Ibland händer det att jag och Gibbe går ut och går när det börjar skymma. I förrgår var det en sådan promenad, då fick vi sällskap av mångubben. Helt plötsligt kom jag på mig själv att jag gnolade på, ja just det "Moonlight serenade" Glenn Millers stora 40-talshit. Den promenaden var faktiskt riktigt mysig, tyckte jag jag i alla fall!
 
Ps Trevlig fredagskväll på er blogglovers!!! Ds
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela