Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad är detta?

Publicerad 2013-02-14 19:57:00 i Djur och natur, Foto,

Var ut och gick med Gibson härom dagen och fick då se detta! Vad kan det vara som ni ser här? Denna bild ingår inte i tävlingen bildgåtan, den kommer framöver. Men tills den så får ni nöja er med denna bild. Återkommer med svar på frågan, ride on ride on!!!
 
Gömmer du nyckeln till ditt hjärta så är risken att du glömmer vart du
lagt den! /Timothy  Childers
 
dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-02-14 20:38:31

Jag vet, jag vet!!! En översnöad fågelautomat med vingslag i snö efter en nötskrika ;-)

Svar: Nja inte riktigt, kolla nya inlägget!!! ha det gott!
Dan Jonsson

Postat av: Mandelhjärta

Publicerad 2013-02-14 21:45:15

Jag tror det är en lampa (utebelysning) med snö över, sedan har det suttit en fågel på den. Det är alltså spår efter fågelvingar. Skata? Koltrast? Vet ej... ;)

Svar: Du är helt rätt ute "Mandelblomma" kolla det nya inlägget!!!
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela