Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad kvinnor vill ha och dagens Lindström!

Publicerad 2013-01-17 19:17:00 i Humor,

Kan detta va hemligheten till kvinnans hjärta?
 
Från och med idag så kan ni följa Lindström och hans roliga teckningar här på bloggen! Det är bara att klicka på iconen som finns i rullisten till höger. Så fastän jag inte har uppdaterat min blogg så kommer det dagligen en ny Lindström, bra va!!?
 
Eskimån: "Om jag inte visste något om Gud eller synder, skulle jag då hamna i  helvetet?"
Prästen: " Nej, inte om du inte visste om det."
Eskimån: " Varför berättade du om det då?"  /Annie Dillard
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela