Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ska bli bättre!

Publicerad 2013-06-07 11:51:00 i

Som ni själva upptäckt så har det blivit lite mager med bloggande den senaste tiden. Mestadels beror det på att jag har haft det så förbaskat jobbigt med min "kära" ryggsmärta. De få dagar som varit relativt bra så har jag haft annat att prioritera! Men det ska bli bättre det vill jag lova, för sämre kan det ju inte bli!!!
 


Ps Den 19 juni ska jag på återbesök till ortopeden på Umeå univ. sjukhus. Rapport från det mötet återkommer jag med! Ds

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela