Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fredag idag, idag fredag!

Publicerad 2013-03-15 20:01:00 i Humor, Politik,

Äntligen helg! Min influensa börjar så sakterliga att ge med sig, men hosta och snuva dras jag med fortfarande. Nu ska ni ha en trevlig helg och låta hjärtat va med, å hör sen! Vad jag menar med det får ni nog lista ut själva, så det så!!!
 
Ha ha, menar han de fattiga, sjuka och arbetslösa, ja då finns det nog risk
att han menar lite allvar i det han tycks säga, eller???
 
Än en gång TREVLIG HELG!!!
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela