Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bollkalle!

Publicerad 2013-05-07 22:02:00 i Våra Husdjur,

Gibson formligen älskar att leta föremål och just nu är det en tennisboll som är föremålet! Jag slänger iväg bollen så att han inte ser vart den landar, sen skickar jag honom i bollens riktning och säger leta boll. När "Gibbe" startar letandet så flyger han iväg med raketfart och efter idogt sökande finner han den till slut. Ibland slänger jag bollen fullt synligt och Gibson formligen rivstartar så grästussarna yr och far iväg efter den åtråvärda bollen. Enda problemet med denna lek är att han aldrig vill sluta
 
dan
 

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2013-05-07 22:17:12

Gulliga Gibbe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela