Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

På knä ditt "svin" och bulvaner!

Publicerad 2013-09-09 23:36:00 i Jakt med Dan nybörjaren!, Leva med ryggvärk!,

Känslan av att tvingas ner på knä var stor den gångna helgen! Tanken var ju att jag skulle jaga med min svärsons jaktlag i Långviksmon, men det sket sig såklart! Jag hade nu inte så förtvivlat ont så att jag låg men tillräckligt för att inte orka ge mig iväg ut i skogen. Så ni förstår nog varför jag känner som jag känner dvs att ständigt tvingas ner på knä, fy sjutton va less jag är!!! Men någon gång under hösten ska jag bara ut i skogen kring ovan nämnda samhälle och jaga älg, så det så!!! ;)
 
Nu har jag i alla fall köpt mig ett antal kanadagåsbulvaner, trevliga fåglar förresten som ej behöver matas eller mockas. Tanken är alltså att jag framöver i höst ska ge mig ut och jaga dessa gäss! Om det lyckas eller ej får ni nog veta vad det lider, men fram tills dess blir det lite annat svammel!!!
 
Ps Tisdag den 17 september ska jag äntligen till Umeå för att träffa en "ryggkunnare" på regionsjukhuset. Röntgenbilderna är tagna sedan en tid tillbaka och skickade till den jag ska träffa på ortopeden. Vad månne bli utav detta tro? Ja det får jag veta om en vecka och gudarna vet om jag vill veta eller ej!!! Ds
 
dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-09-13 18:47:38

På tisdag ska jag på möte med Försäkringskassan så om di håller tummarna åt mig så håller jag tummarna åt dig. Förstår din oro och hoppas på att om de hittar något så har de också en plan för hur de ska gå vidare och vad som kan hjälpa.
Kram.

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2013-09-13 20:45:22

Håller tummarna jättehårt för din skull!!!

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-09-22 18:50:01

Tack!! Jag tror det hjälpte ;) Hoppas verkligen att det gick bra för dig också. Känns som om det borde vara din tur nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela