Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

IngDan Jonsson!

Publicerad 2015-01-05 21:24:00 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Ja ni här har vi båda jag och min fru för snart 40 år sedan! Här gick vi på gymnasiet 2 året och vi gick dessutom i samma klass. Jag bytte linje och klass, från Naturvetenskaplig till Samhälls/humanistisk, alldetes rätt klassen var en hopslagning av dessa två, bara för att få gå i samma klass som denna snygga tjej vilket jag tyckte då och faktiskt tycker än!
Tänk att vi varit tillsammans i 39 år vilket är en bedrift då väldigt många i denna generation har skiljt sig, så är'e bara!
 
Ps Visst finns det lite likhet mellan Dan och Ingela, vi alltså? Det innebär då att jag är rätt snygg med Ds
 
Med hjälp av uthållighet nådde även snigeln Arken! /Charles Haddon Spurgeon
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela