Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ung, smal och trettiosex år sedan!

Publicerad 2015-01-12 16:20:00 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Tänk vad tiden går! De där brallorna skulle jag nog inte få upp till knäna ens om jag provade dem idag, den gränsen är nådd för länge länge sedan. Här, kvällen efter studenten och samma kväll som den tidigare bilden med studentmössan på huvudet. Killen bredvid var en av mina klasskamrater och den jag umgick mest med, förutom Ingela förstås.
 
Det är faktiskt så att när jag nu blivit lite äldre, lite alltså, så har jag börjat fundera på vad jag egentligen gjort av mitt liv hitintills. Har kommit fram till att jag gjort ganska mycket faktiskt. Kanske skulle jag valt en annan väg i vissa vägskäl, men i det stora hela så är jag rätt nöjd med mitt liv trots ryggskada, sjukpension och att jag inte gillar messmör!. Det som ligger bakåt i tiden går nu inte att ändra på utan nu måste jag "titta" framåt. Jag måste fundera på vad jag vill göra med resten av mitt efter nästa operation om jag då blir bättre än nu, blir jag inte det så tar jag det den dagen, de ä sanninga dä!!!
 
Mitt intresse ligger i framtiden för att jag kommer att tillbringa resten av mitt liv där! /Charles F. Kettering
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela