Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Musikhjälpen och en lös skruv!

Publicerad 2017-12-15 18:16:02 i Leva med ryggvärk!,

Vid återbesöket på ortopedin på Umeå univ.sjukhus så konstaterade min ortoped att en av skruvarna i höftbenet börjat lossna och att den andra, på motstående sida, var misstänkt på väg att lossna den med! Så nu väntar jag på min tredje operation, puuhhh!!! Återkommer med mer information framöver.

Efter det så åkte vi och hälsade på dottern som är butikschef på Glitter, gulljäntan vår! Därefter gick vi och tittade på musikhjälpen precis då Tomas Wij Whalström uppträdde, kanon det!

(null)

(null)
Jäklar vad kung musikhjälpen är, dä ä bara pådä visää!!!❤️

Då jag inte såg mig för så kostade det oss 900 spänn! Nä 920 spänn förresten, för vi betalade ju parkeringsavgiften också. Men det visade sig att vi parkerat där det endast var tillåtet att stanna för att kliva av eller på, surt sa räven om parkerinsboten!!! :(

/dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela