Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vintermänniska!

Publicerad 2017-05-21 14:31:00 i Leva med ryggvärk!,

Tänk alla underbara promenader i det vackra vinterlandskapet, längtar dit!!!
 
Nu kommer snart sommaren med sol och bad, gröna gräsmattor och ängarna fulla av blommor! Alla sägs vara glada och på bra och lättsamt humör denna den blomstertid som nu kommer. Men sådan är inte jag, inte då! Förvisso är det väl vackert i naturen med alla blommor och allt nytt som föds. Men värmen, myggen, knotten och inställningen att allt är så bra på sommaren, det gillar jag inte och instämmer inte alls med.
 
Tänk er istället, svala sköna höstdagar, en sol som inte steker så förb...., luften du andas är frisk och klar, träden fulla av gula och röda löv, skogen full av bär och svamp, och efterhand försvinner myggeländet. JAG ÄR EN HÖST OCH VINTERMÄNNISKA för guds skull, dä ä ba på dä visä!!!
 
Mitt i svårigheterna finns möjligheterna! /Albert Einstein
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela