Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu är den vår!

Publicerad 2018-02-07 16:48:25 i Familjeliv, Humor, Leva med ryggvärk!,

(null)
Nu har vi fått hem vår JEEP CHEROKEE! Vi känner oss jättenöjda trots att kalaset kostar en hel del, men va fan, man lever bara en gång!!!

Nu står ju den gamla JEEP:en i garaget där jag egentligen vill placera vår nya skönhet. Jag kallar henne för "Black Beauty, fånig och småknäpp är jag,  men skit samma det är ju så kul!!!

Men det som skulle göra mig riktigt glad vore om jag blir bättre i ryggen efter nästa operation om ngn månad, min tredje alltså!

Skulle jag sen kunna jobba lite, ja då skulle bilar och andra döda ting betyda noll i en jämförelse, ja det gäller även "Black Beauty", dä ä ba på dä visä!

dan

Kommentarer

Postat av: Svågerskan

Publicerad 2018-02-18 20:41:34

Antar att det är en miljövänlig bil

Svar: Självklart! Fyrcylindrig diesel i högsta eu-miljöklassningen (6)!
Åkte till Umeå sjukhus på förop.tester och hem i snöyra dit och hem. Hade dragit 0,54l/mil!!!
Bra va??!!
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela