Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

I ”väntrummet” igen!

Publicerad 2018-01-15 21:03:24 i Leva med ryggvärk!,

Så var det då dags att vänta på operation igen! Vid återbesöket till min ortoped i mitten av december, så fick jag veta att de långa skruvarna som ska stabilisera den nedersta kotan (S1) och som skruvats in i höftbenen , har börjat lossna. Så bort med dem och kapa stängerna och vad mer det nu ska bli??

När det blir vet jag inte men enligt "min" ortoped så är jag prioriterad. Vad det nu innebär då "väntans tider" är min påtvingade följeslagare!!!

Av de 10 år som har gått sen jag gjorde illa mig, så har jag väntat och väntat och ringt å tjatat på att något ska hända i minst 8 av dessa 10år!

Så 10 år och två operationer senare så sitter jag fortfarande här i "väntrummet", med konstant värk och med värktabletter som mellanmål! Om jag är less? Ja vad tror du själv?

(null)

(null)
Det är det långa skruvarna längst ner som börjat lossna och som ska bort.

Inget är som att vänta, dä ä ba så, dä ä ba påde visä!!! /Dan Jag Jonsson

dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela