Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu är stygnen tagna!

Publicerad 2018-05-01 10:06:14 i Leva med ryggvärk!,

(null)
Ser lite underligt ut men det kommer att lägga sig och bli precis som stygnen ovanför. Men oj vad det kliar!!!

Fortfarande ondare än vanligt, men det blir lite bättre för var dag. Men tyvärr så kommer jag att få dras med mitt vanliga onda orsakat av att jag fick genomlida fem år av lösa skruvar. Enligt min ortoped har det orsakat skador på nerver vilket medför bestående nervsmärta, surt sa räven!

Nu är jag iaf färdigbehandlad i Umeå och det som kanske återstår är kontakt med Smärtrehabiliteringen för att få hjälp med framtida smärtlindring.
Ett nytt kapitel i min "ryggresa" är i antågande!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela