Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad äta när frun är bortrest!

Publicerad 2018-11-02 22:05:42 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

(null)
Torsdagens middag, färdiglagad lasagne samt tomater.

Ensam i huset några dagar eftersom Ingela åkt att vara barnvakt till våra barnbarn och eftersom jag fortfarande är förkyld, så fick jag stanna hemma. När det gäller middagsmat så tar jag den enklaste vägen vid korsningen! Hade jag tagit den mindre enkla vägen hade jag definitivt tillagat en fullgod och nyttig mat till middag. Men vad sjutton det är ändå så tråkigt att äta ensam, så då duger vad "skit"som helst!

(null)
Sushi från ICA!

Fredagskvällen inget undantag, färdig mat. Men eftersom det är fredag så ville jag fira lite, det blev då sushi! Men det är fortfarande tråkigt att äta ensam, så någon fest blev det aldrig, sur sa räven ...!

Gamla vänner och gamla skor är bekvämast! /Gregory Peck

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela