Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Väder för själen!

Publicerad 2018-11-23 16:01:36 i Djur och natur, Funderationer!, Leva med ryggvärk!,

Sådana här dagar vaknar själens glädje och harmoni! Trots ryggsmärtorna så känner jag mig rejält upprymd dessa frostnupna soliga dagar strax före juletid. 

Igår blev det ryggröntgen igen och om någon vecka så får jag veta min ryggstatus.
Det skulle inte förvåna mig om skruvarna börjat lossna igen, det känns iaf så som det gjorde ett halvår efter min första operation i mars 2010. Följetongen fortsätter tydligen ett tag till!!!

(null)

(null)
Åhhh dessa underbara dagar då är det lätt att "ladda sina batterier"!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela