Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Lördagsnöje!

Publicerad 2018-10-29 10:46:28 i Jakt med Dan nybörjaren!, Leva med ryggvärk!,

(null)
Laddar lite blyfri ammunition till min 308:a. Jag har trots allt en förhoppning om att kunna ta mig ut på jakt framöver. 

Det blir röntgen framöver och efter det att "min" ortoped tittat på bilderna så får jag förhoppningsvis veta varför jag har så ont och om det går att göra något åt. Det känns precis som efter första ryggoperationen då skruvarna började lossna. Så illa kan det väl ändå inte vara, eller?

Om du är ensam när du är själv,  är du i dåligt sällskap! /Jean-Paul Sartre

dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela