Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

TV-soffan intagen!

Publicerad 2018-09-27 14:29:26 i Allmänt, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

(null)
Nu har jag bytt sjukhussängen mot soffan här hemma och det känns skönt!
Fingret är inte lika svullet idag men känns varmt och värker en del forfarande!

(null)
Känner mig fortfarande rätt hängig så Ebba får vänta någon dag till innan vi kan ta oss en promenad. Just nu har hon då fullt upp med att spana in alla som går förbi på gatan!

Nä nu ska jag se nån bra film eller serie i väntan på att frugan kommer hem, dä ä ba på dä visä!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela