Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Våren första!

Publicerad 2019-04-03 14:08:02 i Djur och natur, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

(null)

Äntligen kom jag mig ut på en liten skogsutflykt. Då Ingela slutade tidigt idag så hann vi med en tripp ut i det relativt vackra vädret.
Kaffet var så där gott som det bara blir ute på eld och med kokkaffe i pannan! Men fikabrödet jag skulle fixa blev kvar hemma i ungnen där jag ställt dem att tina. Som tur var hade Ingela köpt några goda chokladbitar typ kexchoklad, så fika blev det av ändå. 
Vad skulle vi ta oss till utan er tjejer, jag skulle då få det ganska klurigt utan min vill jag lova, dä ä ba såå!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela