Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Trogen vän!

Publicerad 2019-08-29 16:04:14 i Allmänt, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

(null)
(null)
Vår trogna kompis Ebba

Härligt att ha en härlig trogen vän och kompis nu på dagarna då jag inte kan göra så mycket mer än att hålla mig inne i stillhet. Mycken film, tv och poddande blir det, men vad jag än gör så finns hon alltid vid min sida, vår Ebba! Men snart, hörrni, så kommer Ingela hem och då går solen upp och dagen gryr!!!

Ps Har dock dåligt samvete för att jag inte kan gå ut och motionera Ebba en sväng, alltid detta j..la samvete! Ds

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela