Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

När det blåser!

Publicerad 2019-02-20 14:03:10 i Allmänt, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Sedan jag skadade ryggen och inledde mitt intag av smärtstillande så har jag fått problem med rinnande ögon när det blåser.
En av tabletterna har en bieffekt nämligen den är uttorkande vilket gör att jag blir torr i munnen och för att motverka detta så tuggar jag tuggummi konstant.
Dessutom torkar tabletterna ut tårkanalerna något vilket medför, något motsägelsefullt, att jag får rinnande ögon och då framförallt när det blåser lite eller mycket.
Därför har jag kommit på ett sätt att slippa det, se själv här nedanför!

(null)
Enkelt löst med skidglasögon men ack så effektfullt för mina ögon!

(null)
En nöjd man utan rinnande ögon, dä ä ba pådä visä dää ba sååå!

Allt är relativt, även
åldern! /August Strindberg

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela