Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu ska hen säljas!

Publicerad 2019-01-14 22:34:00 i Allmänt, Jakt med Dan nybörjaren!, Leva med ryggvärk!,

 
 
 
Nu är det tyvärr dax att sälja min kära JEEP GRAND CHEROKEE -97! Den har varit helt enkelt kanon och det är inte med glädje jag säljer denna bil.
 
Men hur som helst så kan vi inte äga 3 bilar, så vår nya JEEP och lilla Peugeoten blir kvar. För övrigt så har vi haft "Peggan" sen den var ny, så den vill vi ha kvar för man kan ju inte sälja en gammal trotjänare, eller hur?
 
Men som sagt, den här JEEP:en har jag haft som en trogen jaktbil och den har skött sig med bravur!!!
Kommer inom kort att finnas på blocket här i Örnsköldsvik, dä ä ba såååå! 😢
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela