Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Varmt och skönt?

Publicerad 2019-07-27 21:29:28 i Allmänt, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

(null)
Jag är ingen stor vän av sommar och sol, hatar det nästan! Men jag unnar gärna alla barn denna soliga, varma och badvänliga vecka, ja alla ni andra för den delen!

Jag är generös endast för att jag vet att svalare väder väntar runt knuten och hösten är snart här, dä ä ba pådä visä!!!

Ps Så som denna vecka varit minns jag min barndoms sommardagar! Ds

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela