Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Idag 62 då 26!

Publicerad 2019-06-13 13:48:11 i Allmänt, Familjeliv, Funderationer!, Leva med ryggvärk!,

Idag så fyller jag alltså 62 år! Om man leker med tanken och ändrar på siffrornas turordning så blir det således 26! Hur såg jag ut då jag var 26år i jämförelse med idag 36år senare?

Jag börjar med nuet!

(null)
(null)

Sen kikar vi på hur det såg ut för 36år sedan då jag var 26, för övrigt samma år som vårt första barn Kristoffer föddes!

(null)
(null)
(null)

Där ser man, 26 blev till 62 inom loppet av 36år, trots att det känns som bara några år sedan. Fy sjutton så fort tiden går, dä ä ba sååå!!!

Bara den som inte accepterar sin ålder känner sig verkligt gammal!  /Lilli Palmer

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela