Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Älskade barnbarn!

Publicerad 2019-05-22 22:13:02 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

(null)

Sover med mitt första barnbarn! Sååå underbart med dessa underbara små,! Vårt äldsta är redan sju år så tiden går blixtrande snabbt!
I dagsläget har vi två barnbarn sju och fyra år, men inom en snar framtid så utökas skaran, så fantastiskt gött!
Då får jag chansen att sova med ett litet knyte på mitt bröst igen, det ser jag gladeligen fram emot!!!

Allt verkligt liv är möte! /Martin Buber

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela