Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Längtar ut!

Publicerad 2019-10-16 18:45:37 i Funderationer!, Jakt med Dan nybörjaren!, Leva med ryggvärk!,

(null)
Rökt fläsk vid en sprakande eld, vad kan vara bättre???

När man inte kan eller inte har möjlighet med att göra en viss sak, vad längtan efter det blir mycket starkare då, i varje fall för min del!

För mig är det avsaknaden av skogen/naturen som är jobbigast. Oavsett om det gäller att fota, jaga eller bara vistas i naturen så känns saknaden så oerhört stor, i stort sett var och varannan dag!

Att på grund av min skadade och onda rygg måsta tillbringa dagar i sträck i stillhet är min stora hjärtesorg, låter dramatiskt men är i stora drag sant.

Så efter min nästa ryggoperation, den fjärde, förväntar jag mig att vändningen kommer, för den har jag väntat på sen 2010!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela