Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Examen!

Publicerad 2019-09-26 10:51:55 i Allmänt, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Helt sanslöst att det är drygt 42 år sedan jag och Ingela tog vår examen från gymnasiet!

Sitter och tittar på foton från denna examen och det slår mig att det ta mig tusan känns som att det var för bara några få år sedan! Se själva så unga och oskuldsfulla (hmm) vi var!

(null)
(null)
Så fina och oerfarna!

(null)
På hemväg.

(null)
Här står jag med min klasskamrat och vän Ulf Byström, med en outstakad och förväntansfull tid framför oss!

(null)
Lite snack och fest på kvällen.

(null)
Så det kan bli! Jag fejkade på bilden, det är sanningen det!

Ha en skön och vänlig torsdag!!!❤️

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela