Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Saloongirls!

Publicerad 2009-08-21 09:47:38 i Humor,

Hittade denna skatt ibland våra bilder på datorn. Jag tror att det var 2003 eller 2004 som vår fest på Ängetskolan hade Westerntema! Självklart så skulle man ju åka dit på att vara saloongirl! Vet inte hur lottningen gick till men nu blev det så i alla fall. Kolla in bilden på tre söta callgirls redo att dansa Can Can!!


Här ses vi strax före avfärd! Från vänster Peter vår f.d. skolpsykolog, jag och Ulf, min dåvarande chef. Bilden är fotad digitalt från en papperskopia.

Men en sak förstår jag inte, hur i hela friden kan man ha kjol och nylonstrumpor på sig när det är minusgrader ute? Svara på det tjejer? Man blev ju alldeles stel om pungen!! Och mig veteligen så är det ju fel del att bli stel om!!!

Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte gillar
att en främling fattar 90% av deras beslut.
  / Okänd

En kvinna störs av vad en man glömmer - en man av vad en kvinna kommer ihåg. / Arch Ward

dan

Kommentarer

Postat av: idaJ

Publicerad 2009-08-21 10:50:30

Det kan jag svara på. Vi har ingen pung att bli stel om. :)

Postat av: Ki

Publicerad 2009-08-21 17:03:42

Månne Dolly P får se upp med konkurrensen...?



Var hittar du alla bra citat, Dan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela