Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Med och utan blixt!

Publicerad 2009-05-15 19:54:36 i Foto,

Här kommer två foton på samma motiv. Enda skillnaden är att jag har använt blixt på ena fotot och är utan på det andra! Det blev stor skillnad eller hur? Men vilken som blev bättre är nog upp till var och en att tycka Smaken är ju som baken, delad!


Fotat utan blixt.


Här har jag använt mig av blixten. De gröna färgerna blir betydligt djupare och bilden känns mycket "varmare" än dentagen utan blixt.

Nu är det fredag, helg med andra ord!!! Ut i skogen och njut eller jobba och slit ut er, på er lediga tid. Japp, ni väljer själva! Men vad ni än gör i helgen så glöm inte bort att vara kärleksfull mot era nära och kära!!

Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år!        /Magdalena Forsberg

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela