Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nördigt!

Publicerad 2009-09-28 17:36:10 i Humor,

Att vara förkyld eller ha influensa och ha feber som jag har, är tråkigt och smått deprimerande. TV;n går varm och stigen mellan den, datorn och sängen är väl upptrampad. För att få tiden att gå så går det ju alltid att fjolla sig, som att ta foton och blogga lite strunt. Nördigt kan tyckas, men roligt är det trots feber i kroppen!! Heja MODO!!!


Jag sa ju att det var nördigt!!! Men alltid gläder det ett och annat MODO-fan!!!

Jag har gjort många dumheter, och det tänker jag fortsätta med.
Det är det som är kryddan i livet!
 / Brigitte Bardot


dan 



Kommentarer

Postat av: Yemmas

Publicerad 2009-09-28 19:17:17

okej :) Jag ska åka in till affärer och känna runt ett bra tag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela