Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ensam igen!

Publicerad 2011-08-08 16:16:27 i Familjeliv,


Nu är sommarens semester slut och min fru jobbar. Det blir till att ensam få dagarna att gå här hemma, boring! Jag hoppas verkligen att jag kan börja arbetsträna några timmar om dagen, när skolan startar. Men som det känns just nu så ser det mörkt ut!!!

Det finns ett helvete - att vara ensam. Det finns ett himmelrike -
- att kunna vara det!
  / Poul Bjerre

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-08-08 22:24:51

Men skulle inte du iväg på rygginstitutet??

Idag hittade jag en orm, dock ingen huggorm utan en krasslig kopparorm (jag vet att det är en ödla egentligen) kopparödla kanske?? Den mådde inte så bra utan var lite hängig så vi önskade den snar bättring och gick vidare!

Kram och krya på dej!

Postat av: Jag själv!

Publicerad 2011-08-09 09:55:57

Nej det blir inget Rygginstitut, egentligen Smärtrehab, för min rygg är för dålig!!! När jag var till Smärtmottagningen sist så avrådde den läkaren mig att i detta stadium träna som de gör på Ryggis! Så därför har jag tackat nej till detta!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela