Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snö, snö och åter snö!

Publicerad 2011-01-07 15:37:18 i Familjeliv,

Nu har vi här uppe fått lite snö också! Tidigare har ju mellersta Sverige ståtat med snörekord. Men ska jag vara ärlig så tycker jag att det gott kunde räcka med den snö vi hade innan detta. Var ut idag en sväng, medan Ingela och våra vänliga grannar Alf och Kent skottade. Jag var ut helt enkelt för att få lite frisk luft. Jag har tyvärr inte kunnat skotta på riktigt sen hösten 2007. Visst har jag skottat lite, men det lilla går att jämföra med en tvååring som skottar i sin sandlåda. Så medan Ingela och grannarna skottar så står jag som ett fån och tittar på! Men just det ja, jag tog ju några bilder ( Puuh va jobbigt!!!). Kolla in!!!


Så hysteriskt mycke snö är det ju inte, men det räcker nu!!!


Kanske lika bra att ta bort innan det rasar i huvudet på någon?


Gibson formligen älskar snö och far omkring i den som en sork!


Dessutom så gillar han att fånga snöbollar med munnen. Det kanske syns?!

Dåligt väder ser alltid värre ut genom ett fönster!  /John Kieran

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela