Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jag "pallade" inte längre!

Publicerad 2011-09-09 11:34:43 i Familjeliv,

Nej nej neeeej nu får det allt vara nog, jag klarar det inte längre! Vad jag syftar på är skägget på hakan. Jag hade tänkt spara detta hakskägg fram till dagen då jag blir morfar, ända till slutet av januari. Men eftersom jag redan börjar se ut som Fjodor Dostojevskij eller Grigorij Rasputin, så skiter jag i det hela och tar fram saxen, .... tror jag?!


Vill inte vänta så här länge och likna Rasputin!


Men visst tusan börjar jag se ut som "Skråbocken", som min gamle far brukade kalla allt oknytt och annat fanstyg. Ska jag ta bort eller inte, tycks jag tänka på bilden! Snacka om svag och eländig karaktär som inte löper linan ut etc etc, är tankar som snurrar runt i mitt huvud som vilsna planeter. Ska jag eller ska jag inte???


Jag gjorde det!!! Trots att modet att låta det fortsätta växa sviktade, så känns det ändå riktigt skönt!

Det kräver större mod att ändra sin mening än att förbli den trogen!  / Willy Brandt

dan

Kommentarer

Postat av: Det gjorde du rätt i.

Publicerad 2011-09-09 11:53:27

blivande farmora

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-09-09 12:09:56

Om du absolut velat spara det till nedkomsten kunde du haft det i en ask ;)

Postat av: Jag själv!

Publicerad 2011-09-09 12:47:51

he he!!!

Postat av: jessica

Publicerad 2011-09-09 14:42:30

just det du hade ju kunnat sparat den i en liten fin ask!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela