Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ledsen!

Publicerad 2012-04-11 18:52:28 i Humor,

Frun vaknar mitt i natten av sin mans högljudda snyftningar från vardagsrummet. Hon går in till honom och ser att han gråter och huckrar om vartannat.

- Varför gråter du så, har det hänt något frågar hon?

- Kommer du ihåg för 20 år sen? Då jag gjorde dig med barn och din far sa att jag antingen skulle gifta mej med dej eller så skulle han se till att jag åkte in i fängelse!

- Ja visst älskling, hur så?

Mannen flämtar efter luft mellan snyftningarna .

- Jag jag, skulle ha blitt frigiven i kväll.



Jag skyndar mig att skratta åt allt för att hinna före gråten!  /P. A. C. de Beaumarchais

Ps Historien och ordstävet har inget med mig att göra utan är bara lite humor i allmänhet, så det så!!! Ds

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-04-11 19:27:33

Vilken tur!!! Jag trodde det gällde dig först ;)

Postat av: Jag själv!

Publicerad 2012-04-12 08:55:56

Nej då Lippe, jag är inte ledsen tots värk, lite förkylning och himla sunkigt väder! Men det är väl mest för att jag är jag och jag är nästan alltid glad, serru!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela