Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

En vecka nu och fortfarande ont!

Publicerad 2012-09-05 19:47:00 i Familjeliv, Humor,

Japp, nu har det gått en vecka sen jag akut fick åka in och operera bort min svårt infekterade blindtarm! Trots att det gått sju dagar så har jag så förtvivlat ont i såret och runt omkring så jag vet inte vart jag ska "he" mä. Värst är det om jag råkar nysa eller hosta, då blire förbenat ont. Visst har det blivit bättre och bättre, men det är säkerligen inget annat än normalt, men ändå. Så nu linkar jag omkring här som en ostkrok med smärtor både fram å bak.
 
Jag vet ju faktiskt inte om det gick till så här! Men har jag riktig otur så har dom tagit en njure, vem vet?
 
Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte bara lägga mig ner å dö, nej nej det ä ba å se det komiska i det hela! Jag måste se framåt  å glädjas åt det lilla å ta var dag som den kommer! Till helgen så kommer Ida och Myra hit, medan Samuel jagar älg. Se där, redan något att glädjas åt, så det här kommmer nog att gå, trots allt mitt jalm* å gnäll. Ha're!!!  (Jalm* = klaga och föra en massa oljud så att alla ska tycka synd om en)
 

Oj oj ooooj, hemska tanke!!!
 
Allt som förr var en synd är numera en sjukdom! /Bill Maher
 
dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-09-05 21:58:46

Men vad du råkar ut för!!! Tro fasen att det gör ont både fram och bak, nu drar det ju åt båda håll så att säga! Tycker att det kunde liksom räcka nu.....och så slänger jag in mina smärtor och vips!!!! Så är regeringen utbytt!

Postat av: jessica

Publicerad 2012-09-10 22:03:51

ajdå, krya på dig!

Svar: Tack!!!
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela