Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ostkroksgång!

Publicerad 2012-09-07 19:45:00 i Familjeliv, Humor,

Vet ni vad? Jag känner mig som en ostkrok när jag vankar omkring här hemma i min gula nattröja. Smärtan efter operationen håller ihärdigt mig i sitt grepp! Men jag har upptäckt att, om jag går böjd som en ostkrok så känns det nästan inget alls från operationen. Däremot så blir ju inte ryggen så glad och börjar värka ännu mer än innan. Så det blir till att ta korta promenader med böjd rygg och dessemellan vila i fotöljen framför TV:n eller i sängen hörandes något intressant på P1, he he! Jag kanske blir permanentad som ostkrok, eller va tror ni???
 

Nej nej nej, inte en sådan ostkrok!!!
 
Ja så ska det vara!!!
 
Skjut inte upp till i morgon, vad du kan ha nöje av idag! / Josh Billings
 
dan
 

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-09-07 20:21:38

Men är det där normalt? Att ha så ont så länge? Har du haft kontakt med de som opererade om de saknar några verktyg till exempel ;) Men allvarligt; ta kontakt om du inte gjort det!
Krya

Svar: Hej du! Jag har pratat med andra som op. blindtarmen och de tycks ha haft on längre än så, uppemot 4 veckor. Såklart med avtagande smärta eftersom. Så är det ju för mig med, det blir lite bättre för var dag. Enligt kirurgen som op. mig så tar det minst 6 veckor innan man kan gå på för fullt, ex.vis om jag varit bra i ryggen så hade jag kunnat spring och hålla på med muskelbyggande!!! /dan
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela