Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fredag!

Publicerad 2018-02-16 11:18:42 i Leva med ryggvärk!,

Fredag och Sverige har fått ytterligare ett OS-guld genom Frida Hansdotter i slalom, helt sjukt va bra gjort!
Det har blivit flera oväntade medaljer i detta OS och i morgon kan det bli fler. 
Sanning att säga så följer jag OS på mitt eget speciella sätt, för när det blir för spännande så stänger jag ljudet på TV:n och haltar iväg till ett annat rum där jag stannar en stund. Därefter tar jag mig försiktigt tillbaka för att se hur det gick.
Sådär håller jag på hela OS när spänningen blir för stor. Därefter så ser jag på repriserna för att få veta hur det hela egentligen gick till, så uppdaterad blir jag ju liksom ändå.

Nä nu är det dags att gå en sväng med Ebba. Hon har legat vid min sida och tittat ut och nu när hon börjat gnälla också så vet jag att tiden är inne!
(null)

(null)
Husse, kan vi inte gå ut nu!!!

Trevlig helg på er???

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela