Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Svårt val?

Publicerad 2018-01-20 02:09:33 i Allmänt, Familjeliv, Funderationer!, Leva med ryggvärk!,

(null)
Det känns som när jag som liten och skulle köpa godis på kiosken, vilka karameller skulle jag välja? Kön bakom blev lång och irritationen hördes ljudligt från kompisarna som sugna på godis måste vänta på mej!

Samma sak nu, vilken JEEP ska vi ta? Enda skillnaden är att inga kompisar står suckande vid min sida.
Vid min sida!!! Men hur i hela friden tänker jag? Ingela min fru är ju med och hon är ju lika mån att vi väljer rätt.

Så jag gör som jag gjort sen vi gifte oss, jag förlitar mig på henne, hon är eftertänksam och inte så lättlurad, något som jag inte är!
Dä ä ba på dä visä, dä ä ba sååå!!!

Ps Jag har nu en gammal JEEP Grand Cherokee som "jaktbil" och vi är båda väldigt förtjust i den, därför väljer vi nu detta klassiska märke som vår nästa familjebil! Ds

dan



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela