Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Förkylt och öronont!

Publicerad 2018-10-20 16:32:53 i Familjeliv, Hälsa och friskvård, Leva med ryggvärk!,

(null)
Ligger och försöker att på alla sätt bli av med min förkylning och framförallt mina värkande öron.
Halstabletter, nässpray, alvedon, ullsockar och diverse mumbo jumbo ska göra mig pigg i ett nafs!
Vill ju ut i skogen där det sägs krylla av skogsfågel!

Ps Tikkamössan ingår i mumbo
jumbot Ds

Livet är för kort för att tas
seriöst! /Oscar Wilde

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela