Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hard Rock Halleluja!

Publicerad 2009-04-29 20:58:56 i Humor,


Jag provar på prästyrket i Handöls kapell sommaren 2006, på väg till Norge.


Nu förstår jag innebörden av Hard Rock Halleluja som finska The Lordi vann schlagerfestivalen med. På huvudet har jag en kollekthåv, stången skymd bakom mitt huvud!

Det enda som hindrar Gud från att sända en ny syndaflod är att den första inte gjorde någon nytta!
/ Nicolas de  Chamfort, (pseudonym för Sébastien Roch Nicolas)

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-04-30 10:10:35

Du är välkommen att komma till Vännäsby och predika.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela