Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Valborg!

Publicerad 2009-04-30 13:38:43 i Funderationer!,

Skickar en liten blomma till er alla som en Valborgshälsning och en önskan om en GOD HELG!!!!


Scilla (Scilla siberica)


Scilla (Scilla siberica


Krokus (Crocus vernus)

Nu är det helg igen!! Denna helg dessutom extra lång eftersom det är Valborg men framförallt Första maj! Här är det kanonväder och jag hoppas att ni alla får bra väder, hela denna första helg i maj! Som vanligt så råder jag er att ta tillfället i akt att sköta om varandra. Fixa lite god mat och ta sen varandra i handen och gå ut och njut under vårens blå himmel. Har ni ingen att hålla i handen så kan man hålla sig själv i handen och njuta av livet i allmänhet och våren i synnerhet! Strunta i spriten, era sinnen och synintryck är mycket mer skärpta då. Det vore ju synd om ni missar något skoj!!!

En orsak till att jag inte dricker är att jag vill veta om när jag har roligt!   /Nancy Astor

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela