Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ett grisfarligt skämt!

Publicerad 2009-12-03 20:25:11 i Humor,


En björn, ett lejon och en gris träffas.

Björnen säger: "Om jag ryter så darrar hela skogen av rädsla."

Lejonet säger: "Om jag ryter så skakar hela djungeln av rädsla."

Då säger svinet : "Ha, jag behöver bara hosta och hela världen skiter

i byxorna!"



Humor är en individuell sak. Liksom tandborstar.
   /Marty Feldman

Jag vill att man kommer ihåg mig med ett leende, inte med en
plakett på väggen!
   /Victor Borge

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela