Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Kalle Stropp!

Publicerad 2009-07-26 19:58:39 i Djur och natur,


Kanske en kompis till Grodan Boll? Nej men snarare hans lunch!


Om det rör sig om en gräshoppa eller någon art av vårtbitare törs jag inte ge mig in på. Jag vet bara att denna lilla parvel saknade ett av sina hoppben. Stackare kan tyckas men det växer faktiskt ut, så pass vet jag!!! Läs om grässhoppor HÄR och vårtbitare HÄR!

"Jag tror att det finns en världsmarknad för kanske fem datorer." / Thomas Watson, IBMs styrelseordförande, 1943

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela