Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Dax för bröllop!!

Publicerad 2009-05-30 10:38:48 i Familjeliv,

Idag är det dax!! Klockan 16.00 gifter sig min dotter Ida med sin Samuel i Vännäsby kyrka!!! Nu börjar jag bli lite nervös inför det som komma skall! Tänk att min lilla dotter ska gifta sig, vart tog alla år vägen??? Hoppas nu att jag klarar av talet till brudparet, utan "daller" på rösten, det är juuuu såååå stort det här!!

Ha en bra lördag i sommarvärmen!!!


Idag blir du äkta man Samuel, har du förstått det!!!


Tycker att det inte var så länge sen vi kom hem med dig Ida från BB. Man börjar väl bli gammal och sentimental, kanske?

Ett bröllop är en landning som ser ut som en start!  / Paul Hubschmid 

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela