Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ryggblockad igen!

Publicerad 2009-05-20 14:59:10 i




Nu är man mer handikappad igen! Det här var värsta gången? Ett långt elände till nål, rätt in i en disk! Bedövning sen vänta och se. Men inte blev det bättre! Fick i alla fall fika på ODA, där jag fick ligga två timmar efter ingreppet. Gubbe i sängen brevid låg och grinade, skrek och ojade sig om vartannat, hela tiden Sen väntrummet i drygt två timmar. Sen snack med doktor Agolli igen! Jasså inte bättre,  ja men då får vi fortsätta att plåga dig lille Dan! Vilken härlig överraskning, jag ska tillbaka i september, jiiippppiiii!!! Hur länge ska man orka? Men det är nog bara att gilla läget och försöka se det positiva i det hela, jag lever ju!!

Optimisten har säkert lika ofta fel som pessimisten, men han har roligare.   /Tore Browaldh

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela