Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snart bröllop!

Publicerad 2009-05-24 14:03:30 i Funderationer!,

Nu börjar jag bli lite nervös! Mindre än en vecka kvar till det att min dotter Ida "får" sin älskade Samuel!! Jag har lite att göra innan dess, bland annat att skriva mitt tal till brudparet. Det blir kul det!!


Ja ni, lördagen den 30 maj 2009 så blir ni ett par på RIKTIGT!

 
Men kom ihåg en sak. Bara för att man gifter sig så får man inte glömma bort att vårda sin kärlek till varandra, att busa med varandra är ett sätt att vårda sin kärlek!


Att kyssas är ett annat!!


Några ord på vägen frå en stolt far och blivande stolt svärfar:

Att älska en människa innebär att gå med på att åldras tillsammans med henne!   /Albert Camus

Det liv och den kärlek som vi skapar är det liv och den kärlek som vi lever!   /Leo Buscaglia

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela