Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Att vara i Knipa!

Publicerad 2009-11-27 16:23:39 i Djur och natur,


Till våren så får vi åxå stifta bekantskap med den vackra Knipan igen! Läs om knipa HÄR! De här fåglarna ser ju inte ut att vara i knipa. Däremot är mannen här nedanför i knipa, eller hur?


Här ser ni pojkar, en av anledningarna till att vi måste behandla kvinnorna med respekt!! Men jag är fullständigt övertygad om att vi skulle ha en bättre värld nu om det var tjejerna som satt på de tunga besluten. Men så här brutal behöver de ju inte vara, hoppas jag!!!

Nu är det åter igen fredag!!! För mig är det freda hela veckan! Det spelar ingen roll om det är måndag, onsdag eller lördag, sängen och golvet framför TV;n ser ändå likadana ut oavsett dag!!! Men för er som inte måste hålla sig i "Bingen" ikväll kan ju pynta lite adventsfint, dricka lite glögg och käka pepparkakor. Gärna med en vän!! Själv så vet jag vad jag måste göra, jo byta halm i "Bingen"!!!

Det behövs mod bara för att  vara kvinna!!!   /Mae West

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela