Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jag älskar att spela krigsspel!

Publicerad 2009-10-24 19:42:54 i

Jag formligen älskar att spela krigsspel! "Call Of Duty" och "Medal Of Honor" är två bra spel som jag spelar på min PC. Det är faktiskt ett bra sätt att få tiden att gå nu i väntan på att få min rygg behandlad!! Dessutom så kan man ju inte se TV hela dagarna. 



Så här ser två av de spel jag ut som jag spelar!


En actionbild från Call Of Duty 2.

Jag brukar alltid önska mig ett PC-spel i julklapp. De är förhållandevis billiga att köpa men mycket uppskattade som julklapp av mig!! Men nu kan man ju fråga sig hur det kommer sig att en "gubbe" som jag gillar att spela spel och då krigsspel? Dessutom så kan det ju verka väldigt udda och rent av konstigt eftersom jag gjorde vapenfri miltitärtjänst i min ungdom! Men som jag tidigare sagt så är jag ju född i tvillingarnas tecken och det förklarar ju en del. Men visst, jag håller med de som tycker att "gubben" är lite störd!!

Dumheten överlever alltid. Den är, så att säga, för dum för att dö!  /Aksel Sandemose 

Att ge en dåre råd är som att slå vatten på en gås!   /Peder Låle

dan

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2009-10-24 21:04:59

Årets julklapp till dig borde då vara Call of Duty Modern Warfare 2. Mer actionspäckat än någonsin. Släpps 10:e november!

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2009-10-25 11:18:21

Ja du Henrik, jag har faktiskt redan spanat in 2;an som en tänkbar julklapp!!Men jag hade hoppats att de skulle släppa en expansion till World at War, eftersom jag gilla WWII bättre än modernt krig! /dan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela