Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Foppa is back!!!

Publicerad 2009-09-26 19:55:50 i Sport,

Saxat från Aftonbladet idag lördagen den 26 september 2009!!


Foppa tystade
Hovet i sudden


Det är ju helt underbart att MODO åker ner till Stockholm och spöar Djurgården på deras hemmais! Det brukar MODO ha enormt svårt för så det är bara att gratulera. Grattis MODO!!!!!!!!!!!


Den här herren har jag visat förut då jag spekulerade om en kungsboa kunde vara MODO-fan! Visst kan en orm vara MODO-fan, det kan väl allt och alla!!!

Då sa jag till domaren på ren svenska. Go home!  /Christer Abrahamsson (Fd hockeymålvakt)

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2009-09-27 12:39:02

Heja Modo. Men du vet vad jag tycker om ormar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela